Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii i tekstów bez zgody autora zabronione.

sobota, 2 kwietnia 2016

Andrzej Smolik & Kev Fox w Mjazzdze

Pierwszy dzień kwietnia 2016. Mjazzga. Elbląg.
Obudziłem się tego dnia z wiarą, że wszystko co zaplanowałem zrealizuję w 100%. A obudziłem się w Bielsku-Białej co mogło stanowić pewien problem w wykonaniu tego planu, ponieważ jednym z punktów na liście, był od dawna zapowiadany koncert Smolika i Keva w Mjazzdze w Elblągu. Uwierzcie mi, ponad 600 km z Bielska-Białej do Elbląga może robić różnicę. 
Dotarłem, zobaczyłem, posłuchałem i zrobiłem kilka zdjęć. 
Muza świetna, światła jeszcze lepsze, publiczność jak zwykle, dopisała i była wyśmienita a piwo bardzo bardzo dobre :) (no właśnie, jeszcze za nie nie zapłaciłem). 
PS. Jedno ze zdjęć jest specjalnie dla Konrada :-)














Brak komentarzy: