Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii i tekstów bez zgody autora zabronione.

niedziela, 2 lutego 2014

Galeria Muzyki Elektronicznej vol.2

18.01.2014.


Zaległości, zaległości, zaległości. Tym razem sprzed dwóch tygodni. W Galerii EL w Krużganku obok lokalnych DJ'ów z Elbląga i Malborka czyli Maiq'a, Damiana Sokolowsky, Rybsona, Dominika Jakovicki i Roberta Gaiss (ja p.... jak tu odmieniać ich nazwiska tudzież pseudonimy sceniczne), zagrała JOANA. Jakby ktoś nie wiedział to JOANA nie występuje tu i ówdzie, JOANA występuje dla/w/z * [REC.OUT\C.I.A.\POZNAŃ]. Czyli wiecie, śmietanka. I powiem wam, widziałem, słuchałem, robiłem zbliżenia obiektywem, no, trzyma się. Wypadła dobrze, tak myślę, bo na tym co ona/oni robią ja się kompletnie nie wyznaję. Kilka fotek z tego co tam się działo znajdziecie poniżej. Chyba warto było zajrzeć. :-)

*niepotrzebne skreślić

 
GME vol.2 - WIĘCEJ ZDJĘĆ

Brak komentarzy: