Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii i tekstów bez zgody autora zabronione.

niedziela, 16 lutego 2014

Mikromusic ... czyli panie fotografie, nie od dołu, nie od dołu

Elbląg 15.02.2014 godzina 20.15
Na szczęście w znanym elbląskim klubie bowlingowym fantastyczny koncert zespołu Akcent odbył się dzień wcześniej i wszyscy mogli w sobotę przyjść na koncert Mikromusic. Spóźniłem się, wciągnęły mnie skoki Stocha, po drugi złoty medal. Chciałbym napisać coś więcej ale nie będę tego robił. Nie mam weny, w zasadzie to nie wiem kiedy miałem wenę do pisania. :-) Było sympatycznie a i muzyka taka lekka i przyjemna w odbiorze. Znana, powszechnie znana. Jak zauważyłem, to pierwszy rząd (tylko ten widziałem) teksty na pamięć znał. No pomijając fotografów . :P



Koncert MIKROMUSIC

Koncert MIKROMUSIC

Koncert MIKROMUSIC

Koncert MIKROMUSIC

Koncert MIKROMUSIC

Koncert MIKROMUSIC

Koncert MIKROMUSIC

Koncert MIKROMUSIC

Koncert MIKROMUSIC

Koncert MIKROMUSIC

MIKROMUSIC - WIĘCEJ ZDJĘĆ

Brak komentarzy: