Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii i tekstów bez zgody autora zabronione.

niedziela, 21 grudnia 2014

Przedświąteczny Makowiec

Elbląg 20.12.2014, Mjazzga, Tomasz Makowiecki. 
Dawno nic nie pisałem ale dzisiaj nie mogę się oprzeć. No podobało mi się. Może dlatego, że płyta znana mi dobrze? Może dlatego, że nagłośnienie było przećwiczone na wielu innych koncertach? Może dlatego, że dobrze grali? Może dlatego, że piosenki niegłupie? Może dlatego, że widownia dopisała? A może dlatego, że jednak klub jest kameralny i ma klimat na takich koncertach? A może wszystko razem wzięte? Jak zwykle atmosfera pomieszczenia klimatyzowanego, zmuszała do częstego pobytu w barze i spożywania dużej ilości płynów, może dlatego "wynajęty" barman nie mógł skupić się na koncercie i nic nie zarejestrował. Zresztą nie tylko on. Podobno sam Kierownik na koniec stwierdził "A to był jakiś koncert?" Nie należy się dziwić skoro postanowił sprawdzać bilety na zewnątrz, ale nawet ciepło było tego wieczora w Elblągu. A w środku było wilgotno i gorąco. Przy samej scenie grupa fanów z wyciągniętymi komórkami nagrywała każdą piosenkę, w środku tłumu ktoś się obściskiwał, tuż za mną lokalni celebryci z urzędu miasta i tylko na końcu przy barze trochę znudzonych osób stało/siedziało. Jedno jest pewne, Pan w żółtej bluzie bawił się przednie, na koniec wysępił zdjęcie z całym zespołem i usnął ... z zapieksą w ręku. A nawet smaczna była, jak zwykle, nie wiem z czego. Nie pytajcie. Wolę nie wiedzieć.
Tomek M. dał radę, mimo zmęczenia jakie widać było na twarzy, dał radę. Niektórzy mieli wrażenie, że przez to nazwisko taki niewyglądający jest, inni widzieli w tym rękę makijażystki. Ale dał radę, koncert ekstra, myślę że może startować w wyborach miss koncertu roku 2014 w Mjazzdze. Nie zawiódł, przynajmniej mnie, nadal będę słuchał Moizmu w samochodzie. Od tej pory już tylko z autografem. I tylko głupio wyglądało jak Ci wierni fani zbierali podpisy na biletach bo płyt nie było w sprzedaży.
Wystąpili : Tomek Makowiecki, Kuba Staruszkiewicz, Patryk Stawiński, Olek Świerkot :) i Adam
Dawno nie wrzucałem tylu zdjęć...hmmm

1 komentarz:

boga pisze...

Zazdraszczam, byłam tylko raz na jego koncercie ale to był support przed koncertem Stinga w Wwie, wtedy był świetny ...